Kategorie
Novinky
Reproduktor od Kyliana Mbappého: Německá značka LOEWE uvádí na náš trh limitku We. HEAR pro
2024/09/10
Německá značka luxusní spotřební elekroniky LOEWE se do historie nesmazatelně zapsala, když na svém stánku na 8. berlínské rozhlasové show v roce 1931 představila vůbec první plně elektronický televizor. Od té doby si hrdě zakládá na své inovační síle, tradici, unikátním designu a řemeslné dokonalosti "Made in Germany”. Nyní uvádí na náš trh první produkt své nové řady We. By LOEWE - exkluzivní limitovanou edici bezdrátového reproduktoru We. HEAR pro, který vznikl ve spolupráci s fotbalovou hvězdou Kylianem Mbappém. Na našem trhu bude zpočátku k dispozici exkluzivně v prodejnách a na e-shopu iSTYLE. #SyncwithKylian.
více
Německá značka luxusní spotřební elektroniky LOEWE obnovuje partnerství se společností BaSys CS, která se vrací do pozice výhradního distributora pro český a slovenský trh. V průběhu druhé poloviny srpna budou produkty LOEWE, včetně nové řady WE. BY LOEWE, dostupné v obou zemích u vybraných prodejců.
více
BaSys opět zastupuje Loewe!
2024/07/25
BaSys získává zpět pozici distributora Loewe pro Českou republiku a Slovensko a rozšiřuje tak svou evropskou síť.
více
Loewe - Televizory s osobností
Historie společnosti Loewe AG, která je na vedoucí pozici jako Premium značka v oblasti spotřební elektroniky, byla založena v roce 1923, když výzkumník a podnikatel Dr. Siegmund Loewe otevřel v Berlíně malou dílnu na výrobu radiopřijímačů. Od samého začátku byla společnost Loewe charakterizovaná průkopnickým duchem a moderními inovacemi. Loewe přitáhlo pozornost v mezinárodním měřítku v roce 1931 s celosvětově první veřejnou prezentací elektronické televize. Další milníky na úspěšné cestě následovaly. První kazetový magnetofon v roce 1950, první evropský videorekordér v roce 1961 a stereofonní televizor v roce 1985. Zcela novou generaci designu a technologicky orientovaných televizorů uvedlo Loewe v podobě revolučního modelu Art 1.
Loewe je na evropském trhu leader v řešení systémů domácího kina pro nejnáročnější zákazníky. Důležitým faktorem, který ovlivnil úspěch Loewe je schopnost kombinovat high-tech inovace, kvalitu, design s použitím v praxi.
Výrobky Loewe se vyznačují čistými, ostře řezanými liniemi v elegantní, nadčasové a stylové podobě. Nejen v Německu společnost doposud obdržela okolo 200 ocenění za design.
Jedna z klíčových silných stránek Loewe je fantastická atraktivita značky, která je postavena na základě atraktivity samotných výrobků. Jádro hodnot značky Loewe jsou minimalistický design, smysluplné inovace a nezaměnitelná jedinečnost.
V jediné továrně Loewe v Bavorském Kronachu je zaměstnáno téměř 1000 pracovníků, 120 z nich jsou inženýři a technici zodpovědní za výzkum a vývoj ve zkušebních laboratořích. Jako středně velká společnost těží Loewe z krátkých rozhodovacích procesů, pružného vývoje a výroby a vysoce motivované, týmově orientované pracovní síly. Loewe je nyní zastoupeno v 50 zemích po celém světě.