0
položek
 
 

Príbeh Behringeru

Uli Behringer:

"Všechno to začalo v roce 1989 u mého kuchyňského stolu. Nikdy by mne nenapadlo, že by se "start projektu jedním člověkem u kuchyňského stolu“ mohl rozvinout do jedné z největších a nejúspěšnějších pro-audio společností na světě."

Číst dál...

 

"Ale při každé oslavě úspěchu je třeba vzpomenout na lidi, kteří společnosti pomáhali dostat se tam, kde dnes je, úspěch je totiž vždy výsledkem snahy celého týmu.“
 
V první řadě bych chtěl poděkovat všem našim zaměstnancům, které považuji za fenomenální, nejoddanější a nejvášnivější lidí, jaké jsem kdy ve svém životě potkal. Mnozí z nich s námi zůstali i déle, než 20 let, a moje srdečné poděkování patří všem našim 3500 zaměstnancům. Děkuji vám kluci, a pojďme to udělat ještě lépe. To nejlepší teprve přijde. :)
 
Ale také chci poděkovat vám, našim zákazníkům. Vy jste nejdůležitější součástí naší společnosti, proto vám chci poděkovat za podporu a přízeň, kterou jste nám po celé ty roky věnovali. Zakoupením našich produktů jste nám nejen pomohli vybudovat tuto společnost, ale současně jste umožnili dalším hudebníkům získat cenově dostupná zařízení. Vy jste pravý důvod úspěchu společnosti BEHRINGER a proto je mým osobním cílem vytvořit si s vámi ještě bližší vztah.
 

Jak to všechno začalo?

 
Rád bych využil této příležitosti a vrátil se s vámi trochu do historie. Narodil jsem se 1961 v Badenu, malém městečku ve Švýcarsku, nedaleko Curychu. Vyrůstal jsem v hudební rodině, kde mne moje matka učila hrát od věku čtyř let na klavír. Její motivační schopnosti byly celkem působivé, když přišla na to, že bych mohl trénovat ještě tvrději, pokud bych po každé přehrané stupnici dostal hrozen vína. Později jsme odměnu obměnili na kousek čokolády. Moje učitelka klavíru rychle zjistila, že jsem měl absolutní sluch a dala mi přezdívku "Ucho" - symbol, který se stal později součástí loga naší společnosti. Můj otec byl nukleární fyzik a hráč na varhany, který v roce 1966 postavil jako první na světě elektronicky řízené varhany. Sledoval jsem, jak můj otec stavěl toto 1000-píšťalové monstrum v našem domě, a každou neděli bavil naše sousedy dotazy, zda se jim jeho hudba líbí nebo ne.

Již od dětství jsem v našem okolí opravoval v podstatě cokoliv, od kávovarů po televizory, a v mé ložnici jsem si zřídil poměrně profesionální opravnu; i když moje matka nebyla příliš nadšená ze zbytků pájky, které byly zaškvařené do koberce. Později, ve věku 16 let, jsem se rozhodl postavit svůj vlastní syntezátor, který se ale bohužel nikdy nedostal do sériové výroby (možná je to tak lepší).

"Můžete, prosím, přestat hrát na klavír?"

Je zřejmé, že jak hudba, tak elektronika, mě inspirovali k rozhodnutí studovat hru na klasický klavír, jakož i studovat zvukové inženýrství. V roce 1982 jsem se přestěhoval do Německa, abych v Düsseldorfu pokračoval ve studiu hry klavír na konzervatoři Roberta Schumanna, stejně jako ve studiu zvukového inženýrství na Fachhochschule.

Během prvních let mého působení v Düsseldorfu jsem byl hrou na klavír posedlý a cvičil jsem až 6 hodin denně, s jednoduchým cílem – stát se nejlepším klavíristu, jakým mohu být. Jednoho dne jsem zašel do jazzového klubu s názvem Front Page, kde jeho majitel Harald Rehbock zpíval celý repertoár Franka Sinatry. Toto místo bylo také Mekkou všech pracujících muzikantů, a já jsem byl touto hudbou tak fascinován, že jsem si poté přinesl kazetový magnetofon, a nahrál si na něj všechny písně. Ty jsem pak po několik nocí non-stop cvičil. Po třech měsících jsem zde dostal práci. Haraldova vášeň pro Sinatru byla skutečně inspirující, dokonce zacházela tak daleko, že by i on používal stejnou značku mikrofonu jako "staré modré oči", a také by stejně popíjel i stejnou whisky. V klubu Front Page jsem hrál několik let, často i čtyři noci týdně, a to současně při studiu. Tato léta jsem si velmi užil, ale také jsem poznal těžký život pracujícího muzikanta, stejně jako to, že se i spánek může stát luxusem.

Jednoho dne jsem hrál v hotelovém salónku, jako náhradník za jiného klavíristu. Na vrcholu své hudební kariéry jsem hrál s nesmírným nadšením, a v té chvíli bych byl rád, kdyby si nějaký posluchač vyžádal zahrát jakoukoliv skladbu. Náhle ke mně přistoupil jeden z hostů a na klavír položil 50 dolarů . "Můžu vás o něco požádat?" zeptal se, "Můžete, prosím, přestat hrát na klavír?"
Nechal jsem peníze na klavíru a vyšel z hotelu, abych se už nikdy nevrátil. Pochopil jsem, že to, čemu se chci věnovat, ke kariéře nepovede. Nastal čas přesunout pozornost jiným směrem.

Všichni moji přátelé jsou postaveni před stejné dilema

Na univerzitě, kde jsem studoval, jsme měli přesně dva mikrofony pro více než 100 studentů, a zájemce, který by jej chtěl používat, musel čekat v pořadníku několik měsíců. Mixážní pult a magnetofony byly v "neustálé údržbě". Tato zařízení byla vyrobena společností Telefunken – značka, kterou dnes najdete už jen v muzeích.

Uvědomil jsem si, že prostě není možné stát se zvukovým inženýrem, aniž bych nemusel mít své vlastní studio. Zoufale jsem chtěl mít své vlastní vybavení, své vlastní nahrávací studio, ale jako student jsem si to nemohl dovolit. Jednoho dne jsem ze zvědavosti rozmontoval a podíval se do signálního procesoru zavedené značky, a uvědomil si, že navzdory prodejní ceně 1000 dolarů, mají použité komponenty tohoto zařízení hodnotu pouze 100 dolarů. Právě tehdy jsem začal navrhovat audio zařízení; původně jen pro sebe, ale kupodivu jsem deset kusů sotva dostavěných zařízení okamžitě prodal mým přátelům a kolegům muzikantům. Zjistil jsem, že všichni moji přátelé a hudebníci řeší stejné dilema. Existuje obrovská poptávka po dobrých a cenově dostupných zvukových zařízeních.

Osobní poslání

Toto poznání se stalo mým osobním posláním, a později filozofií celé společnosti – poskytovat profesionální produkty za ceny, které si může dovolit každý muzikant. Mantrou společnosti BEHRINGER se stalo "Dvojí funkce za poloviční cenu", což doslova vytvořilo nový segment "prosumer" nebo trh pro domácí nahrávání, který do té doby neexistoval.

Během všech těch let jsme neustále investovali do nejlepších lidských zdrojů, infrastruktury a systému řízení kvality. Jen se podívejte na naše obrovské investice do skupiny MUSIC Group City, kde působí více než 250 R&D inženýrů výzkumu a vývoje, do špičkové infrastruktury, a do nejlepších výrobních zařízení, a pochopíte, že BEHRINGER se stal v tomto odvětví celosvětově skutečně vedoucí společností.

Ale já jsem nikdy nezapomněl, kde to všechno začalo a proč jsme tehdy podnikání zahájili. Během posledních dvaceti let jsme obdrželi bezpočet dopisů od muzikantů, kteří nám poděkovali za pomoc, že se mohli stát muzikanty nebo interprety právě díky našemu cenově dostupnému zařízení.
To je pro nás stále velmi důležité, hlavní motivací jít dál.

Úžasná cesta, a co mne drží v Asii posledních 25 let

Jednou, když jsem hledal řešení v duchu poskytovat profesionální výrobky za dostupné ceny, jsem si uvědomil, že Evropa zřejmě nebude tím pravým místem pro výrobu. Věděl jsem, že většina elektronických součástek přichází od čínských dodavatelů, a že náklady na výrobu v Číně jsou výrazně nižší ,než v Evropě. To ale dává smysl pouze v případě, že je výrobní proces co nejblíže ke zdroji materiálu a pracovní síly. V roce 1990 jsem odletěl do Hongkongu hledat smluvní výrobce a byl jsem překvapen, že každá moje otázka byla zodpovězena "mo mantai", což znamená "žádný problém". Samozřejmě, že jsem se rychle naučil, že tato prohlášení neměla příliš velký význam, a to byl počátek úžasné cesty do Asie, která trvá již více než 25 let. Začali jsme spolupracovat se smluvními výrobci, ale bylo jasné, že je nemožné řídit obchodní vztah ze vzdálenosti 16.000 kilometrů. Zatímco zaslané vzorky byly perfektní, často jsme obdrželi kontejnery plné citrónů.

V roce 1997 jsem se rozhodl přemístit do Hongkongu, abychom bylo výrobcům blízko, když jsem si uvědomil, že nelze podnikat prostřednictvím faxu. Otevřeli jsme si kancelář, abychom se pustili do získávání nových, ale také zvládání našich stávajících smluvních výrobců. Během několika příštích let jsme si uvědomili, že řídit smluvní výrobce není možné tak, aby zde neexistoval neustálý problém s kvalitou a objemem dodávek. Pokusy zlepšit výrobní standardy vydržely vždy pouze po krátkou dobu návštěvy továrny. Museli jsme si připustit, že smluvní výrobci mají jiné plány, než jejich klienti, včetně změn priorit pro klienty nebo komponenty, jednoduše s cílem maximalizovat zisk. Zde vzniká všeobecný střet zájmů.

Zrodila se MUSIC Group City

V roce 2002 jsme se nakonec rozhodli založit vlastní výrobní závod v Číně, což znamenalo další milník v historii naší společnosti. Pokud bych měl popsat všechny problémy, s nimiž jsme se v Číně potýkali, na toto téma by vzniklo mnoho knih! Kdybych měl shrnout své zkušenosti do jedné věty, řekl bych: "Pokud nemáte v úmyslu zcela pochopit čínskou kulturu, nemůžete uspět". Trvalo mi dvacet let, než jsem plně pochopil, začal respektovat a přijal kulturu těchto lidí.

V Číně máme neuvěřitelně motivované a tvrdě pracující zaměstnance, jsem na ně velmi hrdý. Jsou to lidé, kteří sestavují svůj produkt BEHRINGER s pýchou.

Kromě zařízení , které běžně montujeme, nyní vyrábíme i mnoho našich vlastních komponent, například pro kužely reproduktorů. V neúnavné snaze o dosažení vysoké kvality dokonce ručně třídíme ohromné množství elektronek, a testujeme je tak, aby odpovídaly standardům, a aby každý elektronkový zesilovač zněl stejně.

Děláme to proto, že nám nejvíce záleží na dvou věcech - dosažení co nejvyšší kvality a nejnižší možné cenu. Proto si můžete užít náš neuvěřitelný produkt, a nemusíte kvůli tomu vyloupit banku. Vlastně jsem vás chtěl vždycky povzbudit k provedení jednoduchého slepého testu: položte náš produkt vedle takového, který stojí 10 krát tolik - jen poslouchejte a posuďte sami.

Touto základní a zásadní investicí do „MUSIC Group City“, kdy vznikly naše nejmodernější továrny v Zhongshan (provincie Guangdong), jsme nyní dosáhli nad všemi procesy úplnou kontrolu, a také všichni zaměstnanci sdílí stejné cíle a hodnoty.

To je ten zásadní rozdíl, my se nechceme spoléhat na subdodavatele, ale řídit svůj vlastní osud. To nám poskytuje řadu možností v dosažení trvalé kvality a obrovskou konkurenční výhodu. Vynakládáme to úsilí, protože chceme, abyste si mohli každý produkt BEHRINGER užít.

Motivace 100,000 voltů

Ve společnosti BEHRINGER a celé skupině MUSIC Group probíhají neuvěřitelné podněty pro udržení vedoucí pozice na trhu. Naším cílem je neustále poskytovat lepší produkty, lepší služby. Opět intenzivně investujeme do výzkumu a vývoje, právě jsme otevřeli dvě nová high-tech RnD centra v Číně a ve Velké Británii. Naším cílem je vytvářet produkty s přidanou hodnotou investováním do nových technologií, a pro tyto účely najímáme ty nejlepší inženýry, které lze získat - každý je vítán. :)

Avšak projekt, ze kterého jsem nejvíc nadšen, se jmenuje " MUSIC Group University", ve kterém nabízíme E-Learning nástroje, takže naši zaměstnanci mohou studovat i z domova, což jim pomáhá v rámci společnosti budovat kariéru. Ať už lidé chtějí studovat management nebo se chtějí naučit jazyk, nabízíme jim řadu vzdělávacích kurzů. Během několika posledních let jsem rozvinul nadšení pro koučování lidí. Je neuvěřitelně obohacující vidět, jak začnou být lidé sebevědomí, rostou, a jsou úspěšní. Není nic lepšího, než vytvoření infrastruktury, kde mohou uspět, kde dochází k čerpání motivace, kde do nich proudí motivační energie 100,000 voltů.

X32, který změnil průmyslové odvětví

Když jsme spustili vývoj toho, z čeho se stal později známý X32, nikdo z nás neměl ani tušení, kdy bude produkt hotový a připravený k prodeji. Do té doby se prodalo více než 10 milionů analogových mixérů a asi 4 miliony digitálních procesorů BEHRINGER, takže v této produktové kategorii jsme měli určitě dostatek zkušeností. Ale také jsme věděli, že budeme muset v tomto výrobním odvětví udělat značný skok a přinést něco opravdu revolučního, ale za cenu, která by byla dostupná pro mnohé uživatele.

Aby se stal produkt X32 realitou, ke společné práci jsme povolali naše nejlepší inženýry z celé naší globální organizace. Němečtí hardware inženýři spolupracoval s vývojáři softwaru ve Velké Británii, zatímco naše týmy v Číně měly na starost mechanické a elektrické systémy a výrobní inženýrství. Po téměř čtyřech letech intenzivního vývoje, a před odesláním prvního kusu X32, jsme obdrželi více než 10.000 objednávek. V tu chvíli jsme věděli, že se naše společnost opět transformovala, a že jsme byli svědky dalšího mezníku naší 25-leté historie.

Vášeň je podstatou života

Vždy jsem byl velmi vášnivý člověk a opravdu věřím, že vášeň je podstatou života, bez ohledu na to, zda sbíráte známky, soutěžíte ve sportu, nebo své sny toužíte uskutečnit jiným způsobem. Přemýšleli jste někdy o tom, co pohání sportovce obětovat se sportu, věnovat mu svůj život, včetně svého zdraví, jen aby byl o 1/1000 sekundy rychlejší, než všichni ostatní?

Osobně věřím ve zdravý a jednoduchý životní styl; baví mě sport, jóga, japonské jídlo, a všechny dobré knihy. A vždy, když mám příležitost, rád si nad sklenkou červeného vína zahraji na klavír.

Jednou se mě kdosi zeptal: "Co je nejlepší na tom, být Uli Behringer?". Odpověděl jsem: "Že mohu žít s vášní a obklopit se skvělými lidmi, kteří jsou chytřejší než já."
V roce 1989 jsem začal budovat tuto společnost, protože jsem se chtěl stát zvukovým inženýrem, ale dobré vybavení jsem si nemohl dovolit. Od té doby se moje osobní poslání nezměnilo – nabídnout vám to nejlepší možné vybavení za rozumné ceny, abyste mohli prožívat tu nejkrásnější vášeň - hudbu.
Takže, co by mohlo být zábavnější, než následujících 25 let?

Uli Behringer

Zakladatel a generální ředitel, MUSIC Group

Hide

Jak to všechno začalo?

Rád bych využil této příležitosti a vrátil se s vámi trochu do historie. Narodil jsem se 1961 v Badenu, malém městečku ve Švýcarsku, nedaleko Curychu. Vyrůstal jsem v hudební rodině, kde mne moje matka učila hrát od věku čtyř let na klavír. Její motivační schopnosti byly celkem působivé, když přišla na to, že bych mohl trénovat ještě tvrději, pokud bych po každé přehrané stupnici dostal hrozen vína. Později jsme odměnu obměnili na kousek čokolády. Moje učitelka klavíru rychle zjistila, že jsem měl absolutní sluch a dala mi přezdívku "Ucho" - symbol, který se stal později součástí loga naší společnosti. Můj otec byl nukleární fyzik a hráč na varhany, který v roce 1966 postavil jako první na světě elektronicky řízené varhany. Sledoval jsem, jak můj otec stavěl toto 1000-píšťalové monstrum v našem domě, a každou neděli bavil naše sousedy dotazy, zda se jim jeho hudba líbí nebo ne.

Již od dětství jsem v našem okolí opravoval v podstatě cokoliv, od kávovarů po televizory, a v mé ložnici jsem si zřídil poměrně profesionální opravnu; i když moje matka nebyla příliš nadšená ze zbytků pájky, které byly zaškvařené do koberce. Později, ve věku 16 let, jsem se rozhodl postavit svůj vlastní syntezátor, který se ale bohužel nikdy nedostal do sériové výroby (možná je to tak lepší).

 

 

"Můžete, prosím, přestat hrát na klavír?"

Je zřejmé, že jak hudba, tak elektronika, mě inspirovali k rozhodnutí studovat hru na klasický klavír, jakož i studovat zvukové inženýrství. V roce 1982 jsem se přestěhoval do Německa, abych v Düsseldorfu pokračoval ve studiu hry klavír na konzervatoři Roberta Schumanna, stejně jako ve studiu zvukového inženýrství na Fachhochschule.

Během prvních let mého působení v Düsseldorfu jsem byl hrou na klavír posedlý a cvičil jsem až 6 hodin denně, s jednoduchým cílem – stát se nejlepším klavíristu, jakým mohu být. Jednoho dne jsem zašel do jazzového klubu s názvem Front Page, kde jeho majitel Harald Rehbock zpíval celý repertoár Franka Sinatry. Toto místo bylo také Mekkou všech pracujících muzikantů, a já jsem byl touto hudbou tak fascinován, že jsem si poté přinesl kazetový magnetofon, a nahrál si na něj všechny písně. Ty jsem pak po několik nocí non-stop cvičil. Po třech měsících jsem zde dostal práci. Haraldova vášeň pro Sinatru byla skutečně inspirující, dokonce zacházela tak daleko, že by i on používal stejnou značku mikrofonu jako "staré modré oči", a také by stejně popíjel i stejnou whisky. V klubu Front Page jsem hrál několik let, často i čtyři noci týdně, a to současně při studiu. Tato léta jsem si velmi užil, ale také jsem poznal těžký život pracujícího muzikanta, stejně jako to, že se i spánek může stát luxusem.

 

Jednoho dne jsem hrál v hotelovém salónku, jako náhradník za jiného klavíristu. Na vrcholu své hudební kariéry jsem hrál s nesmírným nadšením, a v té chvíli bych byl rád, kdyby si nějaký posluchač vyžádal zahrát jakoukoliv skladbu. Náhle ke mně přistoupil jeden z hostů a na klavír položil 50 dolarů . "Můžu vás o něco požádat?" zeptal se, "Můžete, prosím, přestat hrát na klavír?"

Nechal jsem peníze na klavíru a vyšel z hotelu, abych se už nikdy nevrátil. Pochopil jsem, že to, čemu se chci věnovat, ke kariéře nepovede. Nastal čas přesunout pozornost jiným směrem.

 

 

Všichni moji přátelé jsou postaveni před stejné dilema

Na univerzitě, kde jsem studoval, jsme měli přesně dva mikrofony pro více než 100 studentů, a zájemce, který by jej chtěl používat, musel čekat v pořadníku několik měsíců. Mixážní pult a magnetofony byly v "neustálé údržbě". Tato zařízení byla vyrobena společností Telefunken – značka, kterou dnes najdete už jen v muzeích.

Uvědomil jsem si, že prostě není možné stát se zvukovým inženýrem, aniž bych nemusel mít své vlastní studio. Zoufale jsem chtěl mít své vlastní vybavení, své vlastní nahrávací studio, ale jako student jsem si to nemohl dovolit. Jednoho dne jsem ze zvědavosti rozmontoval a podíval se do signálního procesoru zavedené značky, a uvědomil si, že navzdory prodejní ceně 1000 dolarů, mají použité komponenty tohoto zařízení hodnotu pouze 100 dolarů. Právě tehdy jsem začal navrhovat audio zařízení; původně jen pro sebe, ale kupodivu jsem deset kusů sotva dostavěných zařízení okamžitě prodal mým přátelům a kolegům muzikantům. Zjistil jsem, že všichni moji přátelé a hudebníci řeší stejné dilema. Existuje obrovská poptávka po dobrých a cenově dostupných zvukových zařízeních.

 

 

 

Osobní poslání

Toto poznání se stalo mým osobním posláním, a později filozofií celé společnosti – poskytovat profesionální produkty za ceny, které si může dovolit každý muzikant. Mantrou společnosti BEHRINGER se stalo "Dvojí funkce za poloviční cenu", což doslova vytvořilo nový segment "prosumer" nebo trh pro domácí nahrávání, který do té doby neexistoval.

Během všech těch let jsme neustále investovali do nejlepších lidských zdrojů, infrastruktury a systému řízení kvality. Jen se podívejte na naše obrovské investice do skupiny MUSIC Group City, kde působí více než 250 R&D inženýrů výzkumu a vývoje, do špičkové infrastruktury, a do nejlepších výrobních zařízení, a pochopíte, že BEHRINGER se stal v tomto odvětví celosvětově skutečně vedoucí společností.

Ale já jsem nikdy nezapomněl, kde to všechno začalo a proč jsme tehdy podnikání zahájili. Během posledních dvaceti let jsme obdrželi bezpočet dopisů od muzikantů, kteří nám poděkovali za pomoc, že se mohli stát muzikanty nebo interprety právě díky našemu cenově dostupnému zařízení.

To je pro nás stále velmi důležité, hlavní motivací jít dál.

 

 

Úžasná cesta, a co mne drží v Asii posledních 25 let

Jednou, když jsem hledal řešení v duchu poskytovat profesionální výrobky za dostupné ceny, jsem si uvědomil, že Evropa zřejmě nebude tím pravým místem pro výrobu. Věděl jsem, že většina elektronických součástek přichází od čínských dodavatelů, a že náklady na výrobu v Číně jsou výrazně nižší ,než v Evropě. To ale dává smysl pouze v případě, že je výrobní proces co nejblíže ke zdroji materiálu a pracovní síly. V roce 1990 jsem odletěl do Hongkongu hledat smluvní výrobce a byl jsem překvapen, že každá moje otázka byla zodpovězena "mo mantai", což znamená "žádný problém". Samozřejmě, že jsem se rychle naučil, že tato prohlášení neměla příliš velký význam, a to byl počátek úžasné cesty do Asie, která trvá již více než 25 let. Začali jsme spolupracovat se smluvními výrobci, ale bylo jasné, že je nemožné řídit obchodní vztah ze vzdálenosti 16.000 kilometrů. Zatímco zaslané vzorky byly perfektní, často jsme obdrželi kontejnery plné citrónů.

 

V roce 1997 jsem se rozhodl přemístit do Hongkongu, abychom bylo výrobcům blízko, když jsem si uvědomil, že nelze podnikat prostřednictvím faxu. Otevřeli jsme si kancelář, abychom se pustili do získávání nových, ale také zvládání našich stávajících smluvních výrobců. Během několika příštích let jsme si uvědomili, že řídit smluvní výrobce není možné tak, aby zde neexistoval neustálý problém s kvalitou a objemem dodávek. Pokusy zlepšit výrobní standardy vydržely vždy pouze po krátkou dobu návštěvy továrny. Museli jsme si připustit, že smluvní výrobci mají jiné plány, než jejich klienti, včetně změn priorit pro klienty nebo komponenty, jednoduše s cílem maximalizovat zisk. Zde vzniká všeobecný střet zájmů.

 

 

Zrodila se MUSIC Group City

V roce 2002 jsme se nakonec rozhodli založit vlastní výrobní závod v Číně, což znamenalo další milník v historii naší společnosti. Pokud bych měl popsat všechny problémy, s nimiž jsme se v Číně potýkali, na toto téma by vzniklo mnoho knih! Kdybych měl shrnout své zkušenosti do jedné věty, řekl bych: "Pokud nemáte v úmyslu zcela pochopit čínskou kulturu, nemůžete uspět". Trvalo mi dvacet let, než jsem plně pochopil, začal respektovat a přijal kulturu těchto lidí.

V Číně máme neuvěřitelně motivované a tvrdě pracující zaměstnance, jsem na ně velmi hrdý. Jsou to lidé, kteří sestavují svůj produkt BEHRINGER s pýchou.

Kromě zařízení , které běžně montujeme, nyní vyrábíme i mnoho našich vlastních komponent, například pro kužely reproduktorů. V neúnavné snaze o dosažení vysoké kvality dokonce ručně třídíme ohromné množství elektronek, a testujeme je tak, aby odpovídaly standardům, a aby každý elektronkový zesilovač zněl stejně.

Děláme to proto, že nám nejvíce záleží na dvou věcech - dosažení co nejvyšší kvality a nejnižší možné cenu. Proto si můžete užít náš neuvěřitelný produkt, a nemusíte kvůli tomu vyloupit banku. Vlastně jsem vás chtěl vždycky povzbudit k provedení jednoduchého slepého testu: položte náš produkt vedle takového, který stojí 10 krát tolik - jen poslouchejte a posuďte sami.

Touto základní a zásadní investicí do „MUSIC Group City“, kdy vznikly naše nejmodernější továrny v Zhongshan (provincie Guangdong), jsme nyní dosáhli nad všemi procesy úplnou kontrolu, a také všichni zaměstnanci sdílí stejné cíle a hodnoty.

To je ten zásadní rozdíl, my se nechceme spoléhat na subdodavatele, ale řídit svůj vlastní osud. To nám poskytuje řadu možností v dosažení trvalé kvality a obrovskou konkurenční výhodu. Vynakládáme to úsilí, protože chceme, abyste si mohli každý produkt BEHRINGER užít.

 

 

Motivace 100,000 voltů

Ve společnosti BEHRINGER a celé skupině MUSIC Group probíhají neuvěřitelné podněty pro udržení vedoucí pozice na trhu. Naším cílem je neustále poskytovat lepší produkty, lepší služby. Opět intenzivně investujeme do výzkumu a vývoje, právě jsme otevřeli dvě nová high-tech RnD centra v Číně a ve Velké Británii. Naším cílem je vytvářet produkty s přidanou hodnotou investováním do nových technologií, a pro tyto účely najímáme ty nejlepší inženýry, které lze získat - každý je vítán. :)

Avšak projekt, ze kterého jsem nejvíc nadšen, se jmenuje " MUSIC Group University", ve kterém nabízíme E-Learning nástroje, takže naši zaměstnanci mohou studovat i z domova, což jim pomáhá v rámci společnosti budovat kariéru. Ať už lidé chtějí studovat management nebo se chtějí naučit jazyk, nabízíme jim řadu vzdělávacích kurzů. Během několika posledních let jsem rozvinul nadšení pro koučování lidí. Je neuvěřitelně obohacující vidět, jak začnou být lidé sebevědomí, rostou, a jsou úspěšní. Není nic lepšího, než vytvoření infrastruktury, kde mohou uspět, kde dochází k čerpání motivace, kde do nich proudí motivační energie 100,000 voltů.

 

 

X32, který změnil průmyslové odvětví

Když jsme spustili vývoj toho, z čeho se stal později známý X32, nikdo z nás neměl ani tušení, kdy bude produkt hotový a připravený k prodeji. Do té doby se prodalo více než 10 milionů analogových mixérů a asi 4 miliony digitálních procesorů BEHRINGER, takže v této produktové kategorii jsme měli určitě dostatek zkušeností. Ale také jsme věděli, že budeme muset v tomto výrobním odvětví udělat značný skok a přinést něco opravdu revolučního, ale za cenu, která by byla dostupná pro mnohé uživatele.

Aby se stal produkt X32 realitou, ke společné práci jsme povolali naše nejlepší inženýry z celé naší globální organizace. Němečtí hardware inženýři spolupracoval s vývojáři softwaru ve Velké Británii, zatímco naše týmy v Číně měly na starost mechanické a elektrické systémy a výrobní inženýrství. Po téměř čtyřech letech intenzivního vývoje, a před odesláním prvního kusu X32, jsme obdrželi více než 10.000 objednávek. V tu chvíli jsme věděli, že se naše společnost opět transformovala, a že jsme byli svědky dalšího mezníku naší 25-leté historie.

 

 

Vášeň je podstatou života

Vždy jsem byl velmi vášnivý člověk a opravdu věřím, že vášeň je podstatou života, bez ohledu na to, zda sbíráte známky, soutěžíte ve sportu, nebo své sny toužíte uskutečnit jiným způsobem. Přemýšleli jste někdy o tom, co pohání sportovce obětovat se sportu, věnovat mu svůj život, včetně svého zdraví, jen aby byl o 1/1000 sekundy rychlejší, než všichni ostatní?

Osobně věřím ve zdravý a jednoduchý životní styl; baví mě sport, jóga, japonské jídlo, a všechny dobré knihy. A vždy, když mám příležitost, rád si nad sklenkou červeného vína zahraji na klavír.

Jednou se mě kdosi zeptal: "Co je nejlepší na tom, být Uli Behringer?". Odpověděl jsem: "Že mohu žít s vášní a obklopit se skvělými lidmi, kteří jsou chytřejší než já."

V roce 1989 jsem začal budovat tuto společnost, protože jsem se chtěl stát zvukovým inženýrem, ale dobré vybavení jsem si nemohl dovolit. Od té doby se moje osobní poslání nezměnilo – nabídnout vám to nejlepší možné vybavení za rozumné ceny, abyste mohli prožívat tu nejkrásnější vášeň - hudbu.

Takže, co by mohlo být zábavnější, než následujících 25 let?

 

Uli Behringer

Zakladatel a generální ředitel, MUSIC Group

Read more...

"But whenever you celebrate you have to remember the people who have helped you get there as success is always a team effort.

First and foremost I would like to thank our employees who are the most phenomenal, dedicated and passionate people I have ever met in my life. Many of them have stayed with us for over 20 years and my heartfelt gratitude goes out to all of our 3,500 people. Thank you guys and let’s make this an even better place. The best is yet to come. :)

But I also want to thank You, our customer. You are the most important part of our Company and I want to thank you for supporting us for all these years. By buying our products you have not only helped us build this Company but also enabled other musicians to acquire affordable equipment. You are the real reason for BEHRINGER’s success and hence it is my personal goal to build an even closer relationship with you.

How Did it All Start?

I’d like to take this opportunity to share a little history with you. I was born 1961 in Baden, a tiny little town in Switzerland close to Zurich. I grew up in a musical family where my mother taught me to play the piano at the age of four. Her motivational skills were pretty impressive as she figured out that I would practice harder if she would feed me a grape for each scale I played on the piano. Later we upgraded to a piece of chocolate for each scale. My piano teacher quickly discovered that I had perfect pitch and gave me the nick name “The Ear” - the symbol that later became our company logo. My father was a nuclear physicist and church organ player who built the world’s first electronically controlled pipe organ in 1966. I was able to watch my father build this 1000-pipe monster in our house and every Sunday he would entertain our neighbors, whether they liked the music or not.

 In my early years I repaired basically anything from coffee makers to TV sets in our neighborhood and established a pretty professional repair shop in my bedroom; though my mother was not too excited about the solder residue that got burnt into the carpet. Later I stepped up to build my own synthesizer at the age of 16 which sadly never made it into mass production (maybe it's better that way).

 

"Can You Please Stop Playing the Piano?"

Obviously both music and electronics inspired me to later study classical piano as well as sound engineering. In 1982 I moved to Dusseldorf, Germany to take up piano studies at the Robert Schumann Conservatory as well as Sound Engineering at the Fachhochschule.

During my early years in Dusseldorf I was extremely passionate about playing piano and I practised up to 6 hours a day, simply with the goal to become the best pianist I could. One day I walked into a jazz club called Front Page where the owner Harald Rehbock sang the whole Sinatra repertoire. The place was also a mecca for all working musicians and I was so fascinated about the music, that I brought my cassette player with me, recorded all of the songs over several nights and practiced non-stop. After three months, I got the job. Harald's passion for Sinatra was truly inspiring and it went so far that he would use the same microphone brand as "Old Blue Eyes" as well as sip the same whiskey. I played at the Front Page for several years, often 4 nights a week while studying at the same time. I greatly enjoyed these years but I also got to know the tough life of a working musician as sleep became a luxury.

One day I played at a hotel lounge as a substitute for another pianist. At the peak of my musical career I was extremely excited to play any song a customer would request. One of the guests walked over and put $50 on the piano. "Can I request something?" he asked, "can you please stop playing the piano?"

I left the money on the piano and walked out of the hotel, never to return. I knew this was not the career I wanted to pursue and it was time to shift focus in my life. 

 

All My Friends Faced the Same Dilemma

At the university where I studied, we had exactly two microphones for over 100 students and one had to queue up for several months just to be able to use them. The mixing console and tape machines were under “constant maintenance” and made by a company called Telefunken, a brand which you can only find in museums nowadays.

I realized that it was simply impossible to become a Sound Engineer without having my own studio.

I desperately wanted to have my own equipment but as a student I couldn't afford to establish my own recording studio. One day I opened up a signal processor of an established brand and I realized that despite a selling price of $1,000 the components inside were just worth $100. It was then that I started to design equipment; initially for myself, but surprisingly I had immediately sold ten pieces to my friends and fellow musicians before I had even built them. I discovered that all of my musician friends faced the same dilemma. There was simply a tremendous need for good and affordable sound equipment.

 

A Personal Mission

It became my personal mission and later the Company’s philosophy to provide professional products at prices every musician could afford. This formed the BEHRINGER mantra “Double the Features at Half the Price” which literally created a new “Prosumer” or home-recording market that had not existed before.

Over all these years we relentlessly invested in the best people, infrastructure and quality systems. Just look at our immense investments in MUSIC Group City, in over 250 R&D engineers, in cutting-edge infrastructure, and in the best manufacturing equipment and you will understand that BEHRINGER has become a truly industry-leading enterprise.

But I have never forgotten where it all started and why we are in business. Over the past twenty-plus years we have received countless letters from musicians who thanked us for helping them to become a musician or recording artist because of our affordable equipment.

This still is the major motivation to keep us going.

 

An Amazing Journey That Has Kept Me in Asia for 25 Years

Once I had set my mission to provide professional products at affordable prices, I realized that Europe was not the right place for manufacturing. I knew that most electronic components were coming from Chinese vendors and the cost of manufacturing in China was significantly lower than in Europe. It only made sense to get the production process as close as possible to the source of materials and labor. In 1990 I flew to Hong Kong to look for a contract manufacturer and was impressed that every question was answered with “mo mantai“ which means “no problem”. Of course I quickly learned that these statements had little meaning and this was the beginning of an amazing journey that has kept me in Asia for more than 25 years. We started working with contract manufacturers but it became clear that it was impossible to manage a relationship from a distance of 10,000 miles. While samples appeared perfect, we often received containers full of lemons.

In 1997, I decided to relocate to Hong Kong in order to be close to the action as I realized that you can't run a business by fax. We opened an office to engage in sourcing as well as managing our contract manufacturers. Over the next few years we realized that it was impossible to manage contract manufacturers as quality and delivery was a constant problem. Attempts to improve manufacturing standards lasted only for the short period of the factory visit. One has to accept that contract manufacturers have agendas other than those of their clients, including switching client priorities or cutting corners on components simply to maximize profit. There is a general conflict of interest.

 

MUSIC Group City was Born

In 2002 we finally decided to establish our own manufacturing facility in China which marked another milestone in our Company’s history. To describe all the challenges we faced in China would fill a book, and many books have been written on exactly that topic! If I had to put my experience into one sentence I would say: “If you don’t totally understand the Chinese culture you won’t succeed”. It has taken me twenty years to fully understand, respect and embrace the culture and its people.

We have incredibly motivated and hard-working employees in China that I am very proud of. These are the people who take great pride in assembling your BEHRINGER product.

In addition to the equipment we manufacture, we now produce many of our own internal components such as our speakers down the pulp for the speaker cones. In the relentless pursuit of quality we even hand-sort through massive shipments of vacuum tubes to test and match them so that every amplifier that uses those tubes sounds the same.

We do this because two things matter to us most - achieving the highest possible quality and lowest possible cost so you can enjoy an incredible product that does not break the bank. In fact I always encourage you to do a simple blind test and put our products next to ones that cost 10 times the price - just listen and judge for yourself.

By making this fundamental and substantial investment in “MUSIC Group City”, our state-of-the-art factory in Zhongshan (Guangdong province), we have now achieved total control over processes as well as aligning all employees to share the same goals and values.

This makes all the difference as we no longer rely on subcontractors and thereby control our own destiny, which gives us a tremendous quality and consistency advantage over our competitors. We go to these efforts because we want you to enjoy every single BEHRINGER product that you use.

 

100,000 Volts of Motivation

 There are incredible initiatives ongoing in BEHRINGER and the MUSIC Group overall, and we will continue to lead the industry. Our aim is to constantly provide better products, better services and once again, we’re heavily investing in R&D and have just opened two new high-tech RnD centers in China and the UK. Our focus is to create value-added products by investing in new technologies, and for this purpose we are hiring the best engineers we can get - everyone is welcome to apply. :)

But the project I am most excited about is called “MUSIC Group University”, where we are providing E-Learning tools so our employees can study even from home to help them build careers within the Company. Whether people want to study management or learn a language, we offer courses for an array of learning opportunities. Over the last few years I have developed a passion for coaching people, something I greatly enjoy. It’s incredibly rewarding to see people become confident, grow and succeed. There is nothing better than creating an infrastructure where people can succeed and then pumping 100,000 Volts of motivation into them.


Skrýt

Akční produkty